DBsvn korkudan endişeden psikolojimiz bozuldu hava almaya bile korkak olduk ya . Bebeğim içinde canım sürekli pamuk ve su kullaniyorum üç bez değiştim dogdugundan beri sürekli kremliyorum hafifledi ama geçmedi ya da geçti ben mi anlamiyorum makat girişi kızarık bütün bebeklerde öyle mi yoksa pişik mi bilmiyorum 🤷 kuru kizarik sadece cildi mi öyle yada ben enfeksiyon olur diye korktuğum için götürmek istiyorum pisikden enfeksiyon olunur mu onu da bilmiyorum ne kadar karışmış kafam 🤦