esmakyol vallahi yorumları okudum da yok aç yok burnu tıkalı hikaye denemediğim şey kalmadı bebeğim hiç uyumuyordu gaz sancısı dedik ilaç verdik patır patır yaptığı halde hiç uyumadığı günleri bilirim . Herkes hasta mı diyordu ilk 3 ay kadar zor bir dönem asla yok düzelir dedikçe kötüleşti . Şimdi 4. Aydayız herkes atak ayı bu ay diyor ama çok şükür benim bebeğim yeni toparlanmaya başladı. Kolik bebek olabilir . Ama genelde uyuyup arada huzursuz olan bir bebekse açlık tetikleyebilir