Benimki de simdi 3 aylık 40 dan sonra gündüz uykuları bozuldu dediğiniz gibi saatlerce uyanık kalıyordu uyutamıyordum uyusa bile 15-20 dk ve hala bu sorun devam ediyor her uyutma esnasında savaş veriyoruz. Evde ağlamaktan kıyamet kopuyor gören etini çekiyorlar sanar halbuki uyutmaya çalışıyorum. 1,5 saatte bir uyutmaya çalışıyorum fazla uyanık kalmasın diye ama nafile maalesef