3kedili2bebekli size tek söyleyebileceğim evet, ihtiyaçlarını siz karşılamaya devam edin. Çünkü biz o hatayı yaptık ve kızımla aramız daha yeni yeni düzeliyor. Hiç olmazsa onları da kucağınıza ara sıra alın sarılın sizin onları hala sevdiğinizi hissetsinler. Ben kızıma her gün seni çok seviyorum ve hiçbir şey bunu değiştirmeyecek. Sen benim ilk göz ağrım ilk bebeğimsin diye söylüyorum. Ancak o zaman biraz kıskançlığı bırakıyor. Bir de kendi gözlemimi söylemek istiyorum. Başkalarıyla bebeklerin yanında kıskançlık üzerine konuşmayın. İlk dönemde her sorana evet çok kıskanıyor küçüğü dövüyor falan diyordum ve bunu dedikçe daha çok dövüyordu. Sonradan ben bunu kızımın yanında konuşmayı kestim ve vurma cimcikleme olayı inanılmaz azaldı.