matmazelmomy HeeSenCokBiliyon evet 2 yaşında kızım var çok hareketli oyüzden dışarda onunla yürüyüş yapamam evde yapayım en azından diye düşündüm
hatice6128 matmazelmomy Trendyoldan fischer marka aldım bir ay önce Feln memnunum ben aldıktan sonra bir tık pahalanmış ama kullanışlı yağ yakımı için eğilimli olanlardan alın bir çok ürünü kıyasladım motor gücü eğim vs bu markaya karar vermiştim
matmazelmomy hatice6128 bu markayı duymadım hiç motor gücüde önemliymiş yüksek olması gerekiyormuş peki sesi nasıl
patlakprezervatif matmazelmomy kimse bahsetmemiş heves kırmak da istemiyorum ama yanlış kullanımda menisküs yırtığı yapabilir. Kullandığınız zemin ve ayakkabı bunlara dikkat etmek lazım 🌸
Koalaannesi0610 matmazelmomy reşax aldık Trendyoldan mükemmel diyebilirim ses hiç yok gibi birsey çok güzel ben kullanıyorum
vecihi Pamukhanim_ ben de bundan aldım 2 haftadır kullanıyorum. Memnunum. Ben de sadece elektrik çarpma durumu oluştu. Koruma pedi gibi bir şey yollamışlar yanında. Onu taktım çarpmıyor
matmazelmomy vecihi günde kaç saat yapıyorsunuz bide ses oluyormu ve adımlarınız yetiyormu yorumlarda şey yazıyorlar boyu biraz uzun olanlar adımları sağımaya bilir falan yazıyorlarda
vecihi matmazelmomy evet adımlar sığmayabilir. Benim boyum 170 tempoyu kaçırınca zorlanıyorum ama yine yapıyorum yani. 1 saat yapıyorum günde. Sesi de çok az 🙏🏻