gayedilekci aynı sıkıntıyı bende yaşadım benim bebeğim 35 haftalık erken doğduğu için kalmıştı ilk bir kaç gün sütüm gelmemişti mama içiyordu benim de korkum hamileyken meme reddi yaşamaktı başıma da geldi hemşireye evde ki yavaş akıllı biberonu ya da anne süt kaşığını getireyim onunla verin sütünü dediğimde kaybolur karışır burdan veriyoruz biz dediler süt sağdım götürdüm hep sonra emzirmeye başladım günde 2 kere emzirme hakkımız vardı ilk günler tuttu tam emmedi ama dedim uyuyor aç değildir falan sonra hiç tutmadı hemşire emzik getirien emme refleksi gelişmemiş daha dedi onunda götürdüm kabul etmemiş galiba hiç emzik ağızında değildi ve hiç yanında da görmedim bir kere yanında duruyordu sonra görmedim belki de hiç vermediler 9 gün kaldık çıktık sonra mama vermedim ben emzirmek istedim sadece emmedi çok uğraştım tutmadı mecbur sağdım biberonla verdim gece uyanıp sağım yapmalar emmediği için süt kanalı tıkanması yaşadım sağım yapmakla olmadı sadece doktorlar ten tene temas önerdi her şey yaptım ama biberonu vermeden önce hep meme teklif ettim emmedi ama hep teklif ettim bir gün gece uykusunda aldı biraz emdi unutturmadım ama hiç 1 aylık olduktan sonra yavaş yavaş tutmaya başladı o süre de emzik de almıyordu ona da alıştı emme refleksi gelişti ve hem emziği hem beni tuttu şuan 3 aylık olucaz ara da hala biberon istiyor mecbur sağıp veriyorum anne sütü alsın da nasıl alırsa alsın derdindeydim hep yavaş yavaş unutturuyorum emzirmeye çalışıyorum sadexe akşamları olunca biberon istiyor emmek istemiyor beni onu da inşallah halledicez ve emmiyor diye asla kendini üzme bana herkes emmezse bağ kuramazsın sütün kesilir vs dediler aksine sağım yapmak süt artrırımış heo göğüs boşaldığı için vücut daha çok süt üretti şuan bebeğim bazen göğüsü boşaltamıyor az emiyorsa hemen sağım yapıyorum mesela kimsenin dediğini de takma sabırla her şey oluyor bu ara da silikon meme ucu da denedim benim bebeğim kabul etmedi o şekil emmedi hep göğüs teklif edince zaten silikona da gerek kalmadı tuttu