gayedilekci
Merhabalar öncelikle geçmiş olsun benim bebeğim de bir haftalıkken sarılık sebebiyle yoğun bakımda yattı doğar doğmaz meme ucunu tutamadığı için silikon başlık kullandık halbuki biraz ısrar etseydik tutabilirdi o da ebenin hatası her neyse bir haftalığa kadar silikon başlık kullandım sonra yoğun bakıma alındı mavi ışık verildi emzirmek için girdiğimde başlıksız denedim ve tuttu sonrasında hep memeden emdi başlık kullanmadık diğer arkadaşların aksine ben de süreç böyle ilerledi ancak ilerleyen süreçlerde meme reddi başladı onda da kucağımda zıplayarak emzirirerek neredeyse 1,5-2 ayımı aldı ama değer değdi de çok şükür şimdi dokuz aylık