cakebabe Otele onca para ödeyip çocuğa göre hareket etmek zorundasınız çocuktan önce her fırsatından yararlanırdık sürekli yiyip içip tüm etkinliklere katılırdık mantıklıydı ama oğlum ile gidince onun uyku saatine göre ve keyfine göre çoğu şeye katılamadık akşam onu odada bırakıp lobiye bile inemedik mesela mecbur erkenden odaya tıkıldık ve şuan oteller çok pahalı gidiliyorsa hakkını vermek lazım. Villaya da gittik oğlumuzla orada daha rahat ettim 3 aile gitmiştik aşırı eğlendi hiç bana gelmedi bile uyuduğunda rahatça odada bırakıp kendimiz havuz keyfi yaptık yemeği de dışarıdan söylerseniz uğraşmazsınız da . Otelle aynı paraya gelir her öğün dışarıdan yemek. Biz evden airfry götürüp basit şeyler yaptık pizza,patates,tavuk gibi hiç zorlanmadık