cakebabe oğlumun uykusu çok hafif değil, uykusu sorun olmuyor. geçen sene dokuz aylıktı her şey dahil otel tatili yaptık, bu sene yine otel tatili yapacağız nasipse. Yani sadece uyku kısmına bir şey diyemiyorum, her şey dahil olan bazı otellerde anabina harici müstakil villa gibi odalar oluyor, bizim gittiğimiz Marmaris Grand yazıcı turban otelde vardı mesela, biz standart odada kaldığımız için o villaların genişliğini şartlarını çok bilemiyorum ama bir bakın isterseniz o şekilde olan otellere. Ben asla villa tatili sevemiyorum, otel bana konforlu geliyor, sürekli yemek var, temizlik yapılıyor kısımları yüzünden otelciyim. Bu arada dediğim otelde bizim kaldığımız odada çocuklu odadaydı, iki oda iç içeydi, birinde çift kişilik ebeveyn yatağı birinde çocuk yatağı vardı odaların , park beşik istemiştim, yani bebiş içeride uyurken hem balkonda oturma şansımız vardı hem de odalardan birinde.