elos_ peynir gibiyse hiç telaş yapmayın. Fazlası çıkıyor emdiğinin. Üşüttüğü için yada reflü değil. Kilo alımıda iyi. Dediklerinize aynen katılıyorum buna ek varsa en fazla gazı vardır. Keyifle büyütün keyfini çıkarın bu günleride çabuk geçiyor yenidoğan halleride özleniyor. Yenidoğan sürecinde sık emme sık uyanma çoğumuzun yaşadığı şeyler 💐