Sevgili anneler yeni doğum yaptım bebeğim bugün 15 günlük. Başlarda süt yoktu şimdi çok şükür daha iyi durumda. Benim sorum şu, bebeğim çok sık emmek istiyor, memede olmadığı her an çok huzursuz, bir derdi mi var anlayamıyorum, emip emip kusuyor. Normal mi değil mi bilemiyorum, uyanık kaldığı zamanlarda oyalayamıyorum emzirmezsem. Uykuda da neredeyse saat başı emmek istiyor. Normal mi değil mi bişey diyin😥