ozlem7090 merhabalar oldu mu bende doğduğundan beri kaka problemi yaşıyorum ilk bir hafta güzel düzenli yaptı sonra yok 5 gün yapmadığı oldu en son ben müdahale ediyorum kulak çubuğuyla zeytinyağı sürüyorum doktorumuzda bunu yapmamamı istiyor napıyım elimde değil bebeğim elimde kıpkırmızı oluyor ıkınıyor yapamıyor gaz damlası kullanıyorum ama yok bir faydası napıcam artık bilmiyorum 1ay 25 günlük 2 aya yaklaştı kendi kakasını yapamıyor anne sütü alıyor gece bir defa mama veriyorum