mutlumomm Sma comfort la başladık ama çok sevemedim bebekte fazla gaz yapıyor gibi hissettim , doktorumun tavsiyesiyle bebelac gold kullanıyorum şu an , memnunum daha çok doyurucu olsa gerek ki bebeğim biraz anne sütü biraz da mama yiyince hem güzel uyuyor hemde gaz sorunu azaldı , kaka konusunda yine bol bol yapıyor diyemem ama az da olsa yapıyor olmasi önemli dedi aile hekimimiz, hiç yapmazsa korkarız şu an normal dedi