Tutar canım daha küçük çünkü.Aventin emzikleri rahat bebekler çabuk alışıyor.Benim oğlum hiçbir emziği emmedi ben zaten baştan beri avent alıp verdim ama kayınvalidem bohçaya hediye alıp koymuştu hoşuma gitmişti rengi vs verdim emmedi.Doğduğundan beri avent kullanıyorum.İlk başlarda onu da atıyordu hep şuan 11,5 aylık emziksiz uyumaz.