anne36 eğer bebebğinşz emziğe çok düşkün değilse hiç vermeyin bence çünkü sonrasında bıraktırmak çok zor oluyor benim kızımda 21 aylık 2 günlükken emzik tuttu Philips Avent almıştım onu tutmadı wee bayby emzik tuttu ama şimdi o kadar düşkün ki emziğine onsuz hayatta uyumaz ve beni de emmesi lazım kara kara düşünüyorum nasıl unutururum diye gün içinde saklıyorum ama aklına gelince mama mama diye ağlıyor bende kıyamıyprım veriyorum 🤷♀️🙈