Derya-Anne kendi kendime nazar ettim sanırım bende dünden beri acı var yutkunurken falan bide bugün dilimde uyuşma var sizin de olmuş muydu doktoru aradım İlk günler anesteziden olabilir bu uyusmanin çekimle alakalı olduğunu düşünmüyorum dedi B12 kullanabilirsin dedi