duyguluannee mevamomm lütfen yapay zekaya göre hareket etmeyin. Calpolun prospektüsünü okuyun orada bi açıklama vardır.
damlaozzz mevamomm Evet maalesef bexsero etkisi böyle oluyor oğlum 3 dozdada bunu yaşadı bacak ağrısı sızlaması oluyordu
duyguluannee mevamomm doktor bu şekilde önerdiyse böyle devam edin. Dozu hakkında yorum yapıp yanlış yönlendirmek istemem. Sağlıkçı arkadaşlar varsa yazsınlar. Daha doğru bilgi verirler.
duyguluannee mevamomm geçicek Allahın izniyle merak etmeyin. Onların sağlıkları için bu aşıları olmak zorundalar.
defnevedoruk patlakprezervatif çocuk doktorumuz böyle öneriyor:( yine araya 6 saat koyma şansıyla tabii ki
defnevedoruk mevamomm saat dolunca yine verirsiniz ağrısı geçmezse, bide aşı olduğu yere buz tutabilirsiniz genelde soğuk olduğu için istemiyorlar ama şişmesini engelliyor
duyguluannee mevamomm 2. Doz daha rahat geçer muhtemelen. Çünkü ilk dozda vücut tanıyıp bağışıklık geliştiriyor
yagizmom_ mevamomm Elinizde enjektör var ise onunla deneyin birde ama bir çay kaşığı 7 ml sanmıyorum etsin
mevamomm duyguluannee inşallah öyle olur yaptırmaya korkuyorum bugün 3. Gün aşıda ama hâlâ huzursuz ara sıra ağlıyor