3 ay 25 günlüğüz ilk dozumuzu olduk ilk başta sorun yoktu uyumuştu yarım saat kadar uyandı birden ağlamaya başladı ben hiç susmadan ağladı pijamasını indirdik bacaklarının ikiside kırmızıydı çok ağrısı vardı ağlaya ağlaya calpol verdik zar zor durdu şimdi tekrar ağlayarak uyandı bacağı tekrar kızarıyor böyle mi oluyor çok ağlıyor üzülüyorum ya