Pembepremses24 psikolojik destek almak için gittiğimde doktora oğlumu şikayet etmiştim 😄. Ve iki yaşına kadar söylediğimiz olumsuz cümlelerin tamamını anlamadığını söyledi. Yapma dediğimiz de yap bunu anlıyorlar, gelme dediğimizde de anladıkları gel oluyor. Bu sebeple hayatımızda “ma” eki yok 😄. Aslında bizi dinlemediklerinde inatlaşıyorlar diye düşünüyoruz ama hikaye öyle değil.. Tamamen merak ve keşif öyküsü 😄. Ve bazen de dikkat çekme çabası oluyor ve iş tepki verince oyuna dönüyor. Eline aldığı herhangi bir şeyi ‘onu bana ver dediğim’ an yarış başlıyor. Başlıyoruz mantar kaç annesi tut 😄