Kızlar ne zaman geçiyor bu durum evde bir sorun yok ama sıkılıyor diye parka götürüyorum dışarı çıktı mı ne elimi tutuyor ne beni görüyor alıyor başını gidiyor başkalarını rahatsız ediyor ne zaman düzelecek dışarı çıkmak işkence oldu başkalarını görüyorum sessiz sakin duruyor oyun oynuyor en azından elini tutup gezdiriyor ama bizde öyle bişey yok