momqueenn Bordo var bende iki tane , bir tanede gold var eğer isterseniz resim atabilirim Lacivertte var iki tane ama biri balık dantel model biride bi kere giyim tam abiye gibi değil ama
myangelson biranne_197 ben alışveriş yaptım aynısı geldi elbisenin güvenilir bir sayfa. Baya ikilemde kalmıştım hatta dolandırıcı mi falan diye ama güzel çıktı şükür. Onun dışında semalabutik ve Şule giyimden de alışveriş yaptım
anonimli myangelson ya bende tesettür wawdan gizeme baktım bugün Kalıbı dar yazıyor ama gerçekten dar mı yoksa güzel oluyor mu Ben 38 alacağım 57 kiloyum zaten gelir bence
myangelson anonimli ben 44 beden aldım tam oldu 😅 biraz dar kalıbı evet normalde 42 oluyor bana. 170 boyum o aralar 65 kilo falandim
biranne_197 myangelson bahsettiğiniz bumu acaba görseydekiyle aynı mı geliyor varsa fotoğraf paylaşır mısınızz