biranne_197 38 beden siyah veya lacivert renk nişan,düğünde giyebileceğim abiye arıyorum ( fotoğraf atarken fiyatıyla birlikte yazsanız çok iyi olur)
aybiduranne İkisi de sadece 1 kere giyildi dolabımda boş duruyor lacivert 38 lila 40 ama 38 E de olur dar kalıp
aybiduranne Tanesi bin tl den verebilirim boş duracağına biri faydalansın şalıyla beraber göndereceğim
myangelson biranne_197 tesettür waw sayfasına bakabilirsin uyguna ve çok kaliteli kıyafetleri var oradan görümcemin kinasina elbise aldım gizem abiye 1400 TL ye ve çok güzel geldi. Şuan daha da güzel abiyeleri var