sevgii_123 superisi90 yok geziyoruz zaten kızımla her yere gidiyoruz ama bu yıl okula başladı ve çok hastalandı bekar kardeslerim var bazen paylaşımlarına bakıyorum da öyle bı icerliyorum şuan iyi ama şükür
tuceasel reyrey1149 sanırım bende aşırı rahat bir insandım yani normalde o yüzden sabır ve sonsuz sevgi dicem