Gzm__ valla her detayıyla hatırlıyorum yemekleri çeşitliliği lezzeti her açıdan harika otel tertemiz odaları da plajı da her yeri. O kadar ilgili ve güler yüzlü ki her çalışanı, hayatımda ilk defa işini hakkıyla yapan insanı böyle bir arada gördüm diyebilirim. İnsana kendini çok özel hissettiriyorlar. Eğlence kısmı ayrı mükemmel, her akşam farklı bir organizasyon oluyor ama eğlenmemek mümkün değil. Otel içinde birkaç bar, restaurant ayrı patiserrie ve farklı farklı yemek standları falan var örneğin churros standı tantuni standı waffle standı dondurma standı falan ki bunlar sadece hatırladıklarım. Bir şey istediğimizde ikiletmiyorlar hani böyle şipşak - oda temizliği falan çok çok iyiydi. Havuzlar çok iyi havuzda da gün içinde farklı eğlenceler yapılıyordu. Denizi enn sevdiğim kısımdı sıfır taş dibi yumuşacık kum aşırı dalgası yok😍
Bu kadar övdükten sonra olumsuz bir şeyi var mı diye düşündüm de valla bulamadım shshdjd o kadar söylüyorum bence memnun kalmamak imkansız 🥰