Gzm__ balayında gitmiştik biz ya ama o kadar güzeldi ki 3 sene oldu unutamadık Daha sonra Bodrum’da başka otele de gittik ama asla bi Liberty Fabay değildi en yakın zamanda bebişimizle de gitmek istiyoruz inşallah
Gzm__ bebekle ilgili kısmı maalesef hiç bilmiyorum dediğim gibi balayımızda gitmiştik daha bebeğimiz yoktu🫠