juli_naz boymom1_ törpüyu ben begenmedim ya sanki yamuk oluyor tırnaklar o yüzden tırnak makası kullanıyorum ..
ecemciniiz boymom1_ uyurken kesiyorum ben, sakin sakin kesiyorum, sonra yine sakince törpülüyorum ama yine çiziyor, o yğzden eldiven takıyorum geceleri 😅
goldengate boymom1_ torpunun titresimi rahatsiz edici beni bile rahatsiz etmisti bebegi daha cok eder siz tirnak makasi kullanin uyurken guvenli olur elini sikica ama incitmeden tutun ki bi anda cekerse zarar vermeyin
karahanlii0 gzd_nhr benimde 52 günlük 20 gündür hiç eldiven takmıyorum temasa da ihtiyacı var bence bir de artık ellerini keşfediyolar ben takmak istemedim o yüzden evet bazen çiziyor yüzünü ama napalım böyle böyle büyüyecek artık mesela elini ağzına götürmeyi öğrendi cuk cuk parmağını emiyo 🤣 eldiven sevmiyorum ilk bir aydan sonrasını da takılması gerekli görmüyorum ben
gzd_nhr karahanlii0 anladım canım bende çok istiyorum çıkarmayı ama gözünü çizer falan diye çekiniyorum benimki de parmağını emiyor çıkarınca.teyzemin parmagı incelmiş bebekken emmiş de 😀
annelife boymom1_ ✂️ makas şeklinde tırnak makasları var chicconun onunla kesiyorum, çok hızlı oluyor. Birisi de oyuncakla oyalarsa bir iki dkda halloluyor
gunestuggce boymom1_ uykudan yeni uyandığında sakin ve keyifli oluyorlar öyle kesiyorum ben de ✂️ bu tip kullanıyorum, eldiven takmayın bence 🫠
gg3848 boymom1_ ben küçükken uyurken tırnak törpüsü ile kesiyordum büyüdükçe biraz daha cesaretlendim bebek tırnak makasıyla kesiyorum
mutlu27 boymom1_ benim oglum hic eldiven taktirmadi dogdu gunden uyanikken kesiyorjm ilkin daha kolaydi simdi asiri zor genelde buyuk oglum flasi aciyor oyle kesmeye calisiyom kesince daha bi keskin oluyir bi kere gozunun icine kadar cizmisti
sumeyyesahin Törpü kullanmadım. Tırnak makasıyla da kestim tırnaklarının şekli falan değişti. Yelpaze şeklinde oldu. Şu an toparlayamıyorum. Umarım zamanla değişir. Törpü kullansan böyle olmazdı dediler ama bilemiyorum tabi
ebruli91 boymom1_ uyurken kesiyorum tirnak maskasi ile.ayak tirnaklarini keserken de kendi corabi ile ayagini tuttum huylanmasin diye oyle kestim,direk elle tutunca gidiklaniyor uyanıyordu