Kızlar tırnak torpusu ile kisaltmaya çalışıyorum ama durmuyo sürekli ağlıyor ellerini çekiyor kisaltabildigim kadar kalıyor öyle ama hala bı yerlerini çizecek derecede sanki tırnak değil jilet var çocuğun parmağında benim bile heryerim çizik çizik kendi yüzü aynı şekilde tırnak makasindan da korkuyorum sizler nasıl yapiyosunuz uyurken mi uyanikken mi?