nnoktaa satmaya kalksa bile sormadan satamaz ya satar mı ki ya da benim eşim mi çekiniyor benden acaba 😀 ilk arabamızı alırken Honda civic mi Opel astra mı dedi Opel daha güzeldi onu seçtim sonra her ay ağrızadaydı 😀 yani beni neden dinledin ki dedim kalbin kırılmasın diye dedi 😀😀 sonra Toyota’ya geçtik. Geçen tucsona geçelim mi dedi scoda daha iyi sanki dedim Skoda bakıyor 😀 değil ki bana danışmadan satmak 😂 ama araba onun üzerine bak korktum da şimdi 😀