papatya_17 Kızlar siz olsaydınız araba için bilezik verir miydiniz 6 sene önce düğün takılarımın hepsini evimiz için verdik ev almıştık şimdi arabamızın bazı sıkıntıları var yaptırmaya kalksak 150 bini buluyor biz de 150 verinceye kadar üzerine bi 150 daha ekleyip model yükseltsek diye düşünüyoruz 4 bileziğim hepsi 23şer gram 2 tanesini versem yani siz olsanız verir miydiniz eşim kredi çekse biz ödeyeceğiz baya bi sıkışırız istediğimiz gibi gezip yiyip içemeyiz ama sıfır borçla altın olmaz ama istediğimiz gibi de gezeriz çok kararsız kaldım eşim sadece tercih sundu bana karar senin dedi
gktrkl papatya_17 Kredi çekmektende tabiki veririm sonucta malınız oluyor araba için 12 tane bileziğimi vermiştim pişman değilim de
asilazmazbalkokmaz papatya_17 Düğünden hemen sonra verdim araba için. 😹 Şuan düğündeki kadar bileziğim yok ama araba değiştirecek olsak ve elimdeki altınları istese veririm. Kapının önünde araba olarak değerlenmeye devam ediyor. 🙂
Huma_kus34 papatya_17 krediye giren iflah olmuyor zten canım bılezık verılır ev araba icin ikiside ihtıyac 🤭
oglumubeklerken papatya_17 bende 6 sene önce evlendim. Evimiz vardı zaten o yüzden düğünden sonra ekstra ev almaya niyet etmedik. Tüm bileziklerim takılarım duruyordu ve geçen sene hepsini verdim eşime ve arabamızı değiştirdik bizde. Model yükselttik. Yani bence verilir. Araba da yatırım sonuçta ve ikiniz için ortak kullanılacak birşey.
Tugcebb papatya_17 ben araba için verdim. Keşke ev için olsaydı onuda verseydim 😂 tek pişmanlığım bir tane kötü gün için ayırmamak oldu. Biz borçta yaptık. Sorun çıkaran arabadansa borç+altın bozmak daha mantıklıydı çünkü. Onuda deneyimlediğimiz için. Ama insan kenarda bir tane durunca güvende hissediyor. Sizde hepsini bozmuyorsunuz. O altınlar mal sahibi olmak için var bana göre. Birikim sonuçta
seyma0661 papatya_17 verirdim daha yeni biriktirdiğimiz altınlarla araba aldık. Sonuçta altınlara binilmiyor ama araba büyük eksik, ihtiyaç. Zamanında biriktiği gibi yine birikir insallah
yavruaslanlar papatya_17 veririm sırf araba ıcın bızelık yapıyorum suan var ama eski baya kredi cekice mecbur yine
Minel-inannesi papatya_17 şu anki mevcut piyasada 0faizli 100bine kadar kredi veriyolar iyi nota sahipseniz. Onlardan birine başvurup 1bilezikle hem istediğiniz arabayı alabilirsiniz hemde çok kendinizi sıkmazsınız geri ödeme konusunda diye düşünürdüm ama gelir gider hesabınızı siz bilirsiniz tabiki. Araba idare eder durumdaysa emin evim fuzulevim gibi kurumlar BDDK ya bağlandı ilk şartları 150 gün müydü 180 gün müydü ödeme alamıyosunuz bide çekmek istediğiniz meblağın%40ını tamamlayınca çekilişiz sistemde taşıtı alabiliyosunuz. Aciliyetiniz yoksa öyle şeylerede bakabilirsiniz.
kdcirem Kurban için vereceğim 😄 araba, ev için istesin veririm. Eşiniz kendini sıkıp dert sahibi olmasın. Verirseniz inşallah fazlasıyla hayırla size geri dönsün.
boymom1_ papatya_17 verme bence 🤦 denendi onaylanmadı altinlarimin hepsi gitti pişmanım araba da gitti zaten yani uçtu gitti herşey
siyah0606 papatya_17 ben verdim ilk evlendiğimde hepsini araba aldık sonra tekrar bilezik yaptık model yükseltmek için yine vereceğim kredi falan çok zor oluyor aynı evin içindeyiz beraber çekiyoruz sıkıntısı ödemesi vs o yüzden borca girmektense vermek daha mantıklı
incilinasmom Ben bilezik, künyeler, kolye, kızımın künyesine kadar ne varsa verdim araba için. Sonuçta oda bizim için benim ve kızımın konforu için. Yine olsa yine veririm