Bende bebeğim doğmadan tavsiyeler üzerine molfix stokladım ama bebeğim 1 aylık oldu 20 gündür geçmeyen kızarıklık var ve 2 kere sleepy taktım gözle görülür azalma oldu kızarıklıklar da. Fakat ben o kadar bezine yapacağım çevremde verebileceğim kimsemde yok 🤦🏾♀️ fikir verebilir misiniz