Bebek bezi olarak önerebileceğiniz bir marka var mıdır acaba prima çok pahalı onu alamam molfix pişik yaptı sleepy sızıdırıyor baby turco pişik yaptı bunlar dışında başka ne kullanabilirim bebeğimin cildi çok hassas sürekli pişik oluyor ve inatçı oluyor pişiği hemen geçmiyor çevremdeki herkes prima diyor ama o da bütçe olarak beni çok aşıyor maalesef