Nasıl yaptınız, şu an 72 ye de razıyım?😬😅
Ben de 2 hafta diyet yaptım bir gram vermedim, sonra 2 haftada üç kilo verdim ekmeği kesince, kahvaltıda Türkiye’de Wasa denilen kıtır ekmekten yiyorum ekmek niyetine (bugün çok aç kaldım tüm gün akşam ve ekmek arası bir şey yedim hızlıca ama, onu yemişken dondurma da yedim, onun dışında iyi giiyordum) 20 kilo vermem lazım o yüzden yarın tekrar başlıyorum ve bu sefer hem ekmek hem de meyveyi kesiyorum, sadece haftada iki kere yaban mersinli(?) smoothie yapacağım. Bebeğim 6 aylık olana dek bu şekilde gideceğim, bakalım ne olacak. 🥹
Direnç kilonuzu kırmak için yukarıda arkadaşın belirttiği gibi vücudu bir şoka sokun; künefe yemek gibi 🤪 muhtemelen kıtlıkta sanıyor kendini ve depolamak istiyor.