oglum_ tam olarak benimde babamın vefatından sonra oldu kanser tedavisi görüyordu yanındaydım sonra ben atandım annemle babam tek kaldı uzak mesafe oldu aramızda sonra vefat etti bende evden uzaklaşma sevdiğim insanların uzaklaşması başka şehire gitme korkusu başladı bi süre ilaç tedavisi gördüm ama bebekten sonra nüks etti çok kötü oluyorum ben ya da ailemden biri uzakta olunca fikri bile kötü yapıyor 🥹