Mugerrr hlgjkh panik atak var bende. Hastalık hastasıyım biraz. Sürekli kuruyorum aklımda ve kalbim hızlı hızlı atmaya başlıyor.
imran0907 hlgjkh çok ağır yaşadım hala zaman zaman olur. Anksiyetem hala devam zaten. Nasıl atlatılır ben senelerdir başaramadım
myarenb hlgjkh benimde var, 2 yıla yakındır ilaç kullanıyorum ve çok memnunum. herşeyi kafamda kurar uyku uyuyamazdım. sürekli deprem olurmuş gibi hissederdim. hayatımda hiç ehliyet almayı bile düşünmemiştim panik olacağım için. ilaçtan sonra uykularım düzene girdi, işime daha fazla odaklanabiliyorum ve en önemlisi ehliyet aldım. trafiğe ilk çıktığım 1 ay her binişimde kalbim ağzıma geliyordu tabi ama bunu da aştım çok şükür. insan kendini yiyip bitiriyor zor bir hastalık
ifakett hlgjkh bundan oncesi paniktim hamileyken panik atak hastasi oldum anksiyete kaygi bozuklugu ilac kullaniyorum 🥺
suheyliii Mugerrr insanlar bu hastalığa nasıl yakalanıyor. Mesela sağlıklıyken mi böyle olunuyır yoksa genetik olan yahut küçüklükten gelen bir şey mi
Mugerrr suheyliii benim 10 sene önce oldu. Babam ani bir kalp krizi geçirdi. Ondan beri hastane işi olunca kalbim hızlı hızlı atıyor karnım ağrıyor midem bulanıyor. Çocukları da götürsem kendim de gitsem kötü oluyorum.
incirreceli_06 suheyliii bunu bende merak ediyorum ve bu zamana kadar bu hastalığa sahip olduğumdan haberim bile yokmuş
Mugerrr GkcnKn çok zor gerçekten ya. Tansiyon aletine panik atak oldum geçen haftalarda. Tansiyon aleti konuşmaya başlayınca kalbim hızlı hızlı atıyor tansiyonum yüksek çıkıyor. 2 keredir sağlık ocağına ölçtürüyorum normal çıkıyor. Şimdi de gözümde enfeksiyon oldu. Gözümün önünde uçuşan şeyler var. Doktora gidene kadar senaryolar kurarım kendimi korkuturum panik atak geçiririm. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah
suheyliii Mugerrr hamileyken bende de bi anda gelişti, hastane kapısından girince nefes alamıyordum kalbim çok hızlı atıyordu anlam veremiyordum, şimdi siz anlatınca demek ki panik atak yaşıyormuşum ama çok kötü oluyordum asla nefes alamıyordum. Şuan yok geçti ama o zamanlar demek ki panik oluyormuşum. Allah şifa versin sizede
GkcnKn Mugerrr çok geçmiş olsun maalesef yalnız değilsiniz o kadar çok ki yaşayan neyden kaynaklanıyor ne besliyor ve çözümü nedir hiç bilmiyorum ama mutlu yaşamak sıkıntısız uyumak neydi unuttum kendimi dinlemediğim tek bir gün yok artık her an ama her an aklımda kötü düşünceler..
dilox Annem anksiyete hastası yaklaşık 20 yıldır , hiç dışarı çıkmıyor , fazla ev işi yapamıyor , sürekli yatıyor , içine kapanık ne yapıcaz bilmiyorum 😢
oglum_ Beş sene önce panik atak batağına düştüm bende gerçekten çok zır Allah yaşayanların yardımcısı olsun.Ben bekardım o zaman babam vefat etmişti yakın zamanda kapalı alandan duramıyordum.Misafirlige giderdik asla oturamazdim kalbim sıkışırdı.Her gece acillik olurdum bayılırdım durduk yere sonradan kendiliğinden geçti
hellomomy_ oglum_ tam olarak benimde babamın vefatından sonra oldu kanser tedavisi görüyordu yanındaydım sonra ben atandım annemle babam tek kaldı uzak mesafe oldu aramızda sonra vefat etti bende evden uzaklaşma sevdiğim insanların uzaklaşması başka şehire gitme korkusu başladı bi süre ilaç tedavisi gördüm ama bebekten sonra nüks etti çok kötü oluyorum ben ya da ailemden biri uzakta olunca fikri bile kötü yapıyor 🥹
Mamos myarenb oturduğum yerde deprem oluyormuş hissi bende de oluyor ama ben çocukların peşinde koşmaktan stres seviyesini kontrol edemediğim için olduğunu düşünüyordum
Mugerrr Papatya-eylul88 Rabbim yardımcımız olsun. Beterinden korusun. Düşündüklerimizi yaşatmasın inşallah
Mugerrr GkcnKn sağolun . Sizede geçmiş olsun. Çok zor gerçekten. Haberleri görüyoruz ondan korkuyoruz. Etrafımızda.n duyuyoruz ondan korkuyoruz. Bir de anne olduktan sonra daha da artıyor bu düşünceler
GkcnKn Mugerrr kesinlikle anne olmakla doğru orantılı bu olay ben önceden ölürsek ölürüz derdim aklıma bile gelmezdi çocuktan sonra korkudan 2. Çocuğu bile yapamıyorum ister istemez her şeyden etkilenir oldum çözüm bulan varsa bizimle paylaşırsa valla seviniriz
Mugerrr GkcnKn aynen kesinlikle katılıyorum. Sürekli aklımda o senaryo var . Korkuyorum başıma birşeh gelirse diyen rabbim evlatlarımızı bize bizi de onlara bağışlasın . Dua edin bol bol biraz rahatlarsınız