brvnkr kendi kuaförüme gittim beğenmediğimi söyledim cila attı geldim ama renk bi süre sonra yine aynı oldu ısrarla açsam saçın yanardı dedi.benim uca yakın olduğu için başka kuaförde kestirdim düzeldi tekrar açıcı kullanıp boyatsam saçlarım yıpranırdı