Zeynepkalem evden misafirden daha onemli sen ve senin bebegin o yuzden sen emzirmeye devam et o guven duygusu kazanmak icin oyle yapiyordur benim.kizimda oyleydi suan 2 bucuk aylik emzik tutmadigi icin butun gun memede oldugu zamanlar oluyor sana tavsiyem pskolojini yuksek tut bol su ic 3 litre kadar ve uyu bebegini koy yanina emzirirken uyu dinlenmek en buyuk katki saglar bol dereotu tuket sabah aksam
Bebegin 8 defa tuvaletini yapiyormus gayet guzel doyuyor iste 😙bozma moralini saglicakla kalin