Zeynepkalem aynı benim oğlum. O kadar ki; göğsümdeki yaraların geç iyileşti. Doyup doymadığını anlamadım. Kilosu da normaldi doyuyodur dedi doktor. Ama o kadar ağlıyo ki mama veriyorum bi yerden sonra insan aç olduğunu düşünüyo, başka sıkıntısı yok çünkü. Gaz problemi oluyor, onun dışında da ağlıyor. Bir bebek uyumaz mı ? Hala öyle büyük adam gibi babası işe giderken uyanıyo 7 de, akşam 12y e kadar uyumuyor. Gün içinde Yarım saat göğsümde tutarsam o da emerken. 55 günlüğüz huyu değişmedi. Ama benm sütüm çok az umarım sizin sütünüz çoktur