Tansucan10 ben Almanya’da yaşıyorum inanır mısınız bilmem bir kere bile kan alınmadı oğlumdan defalarca gittim oğlum hep yorgun halsiz diye kan alacak durum yok diyip gönderiyorlar son çare Türkiye’de götürmüştüm orda demir düşük olduğu anlaşıldı şurup kullandık ferro biraz yükselmişti sonra geri geldim buraya şu an durum ne bilmiyorum burada o testleri nasıl yaptırabilirim hiç bilmiyorum doktora baskı yapmama rağmen kan almıyorlar iğrenç bir sağlık sistemi var sadece boy kilo bakıp yolluyorlar oğlumun boyu persentile göre kısa olmasına rağmen normal diyorlar reflüden şüpheleniyorum bunun için hastaneye yayıp endoskopi olacak ve randevuyu 5 ay önce aldık bir ay kaldi berbat burası gerçekten inşalah sorunlarımız çözülür tekrar tekrar doktora gideceğim ama içim hiç rahat değil kusura bakmayın biraz içimi döktüm