3 yaş 1 aylık oğlumda kas zayıflığı fark ettim parkta oyuncaklara binemiyor oynayamıyor çabuk yoruluyor daha yeni 3 ay önce çift ayak zıplamayı öğrendi hemen yorulduğu için fazla oynamak istemiyor yeni yeni ayakla sürülen bisiklet tarzi Schotter sürüyor ama çok başarılı değil merdivenleri tek tek aşırı zorlanarak çıkıyor lütfen bu durumu yaşayan anneler var mı yazın internette dmd gibi şeyler okudum oğlumla çok uyumlu belşrtisi var randevu aldım dr dan ama yerimde duramıyorum şu an üzüntüden yaşayan var mı sizce tembel mi ne bu çok kötüyüm kızlar