Nezzz_ Doğma büyüme İzmirliyim. 18 yaşımda İzmir Seferihisar’dan Çanakkale’ye taşındım ve 11 yıl da orada yaşadım (üni ve sonrası). Şimdi eşimin doğu görevi nedeniyle Erzurum’dayız 3 yıldır. O kadar çok özlüyorum ki taze meyve sebzeyi, denizi ve birçok şeyi. Dönüşte Muğla’da (özellikle de kıyı şeridinde) yaşamak isterim, tüm kıyı şeridini gezdim, ama yaşam şartları çok da iyi değil diye yakınan bir kesim var. Böyle olunca en azından İzmir’e de Muğla’ya da yakın diye Aydın da olabilir diyorum. Aydın, İzmir de olmazsa Antalya’da uyar gibi. Ama nasipten öte yol yok tabi. Polislikte (eşimin mesleği) değişen puan sistemiyle en olmayacak yerler de gelebilir (en azından geçen sene böyle oldu ve mağduriyet yaşandı).
İnşallah herkes istediği yerlerde yaşayabilir ya. Bir kere geldiğimiz şu hayatta bari yaşadığımız şehir gönlümüzce olsun. 😌