Bazen düşünüyorum da… Her şeyi bırakıp bambaşka bir şehirde, daha sakin, daha huzurlu bir hayat kursak nasıl olurdu? 🌊
Benim aklım hep Ege’de… Bodrum , Muğla ya da Kaş gibi yerlerde, denize yakın, daha yavaş akan bir yaşam hayali kuruyorum. Çocuk büyütmek oralarda nasıl olurdu, insan gerçekten daha mutlu olur mu bilmiyorum..Belki yaşayan anneler vardır oralarda 🥰 Eşimle hayalimiz bu şekilde💭Belki birgün nasip olur kimbilir..🍀
Siz hiç böyle hayaller kuruyor musunuz?
Keşke burada yaşasaydım dediğiniz bir yer var mı?Sevgili Anneler🥰