Yün işi zor bebeğimin yastığını yıkayım dedim anaaa küçücük yastık beni çok ugrastırdı banyoda yıkadım balkonda suyu süzüldü 1 2 gün sonra kaloriferin yanında zor kurudu yagmurluydu dışarıda kurutamadım. Büyük yastıklara cesaret edemedim bi kaç yıl önce onları da makineye kılıfıyla atıp balkonda ince çubukla çırpmıştım biz kullanmıyoruz ama gelen misafir için saklıyorum. Yünün işi zor vesselam