defnes32 rica ederim, her sene yapılma durumu sizin kullanımınıza kalmış. Yün zaten bakteri tutmama özelliğinden sağlık açısından en kaliteli malzeme. Tek sıkıntısı tozlanması. Rahatsız edici koku başladıysa ona göre temizlenmeye gönderebilirsiniz. Yastıklar içinde bir şey diyemiyorum kullanmıyorum ama çocukken kullanırdık onları yazın elde banyoda yıkardı annem sonra güneşe serip kuruturdu. Şimdi onlar bile sadece yorgan kullanıyor.