simseklivekalpli Benim çocuklar genelde 6-7 aylıkken emekleyip 13 aylık yürüdüler. Sizinkiler ne zaman emekledi/ne zaman yürüdü 🩷🩵
Queen_Mommm simseklivekalpli Oğlum 9 aylık emekledi 12 ayken yürüdü kızım 9 aylık emeklemeye çalısıyor
dnurcelik simseklivekalpli 7 aylıkken emekledi . Şimdi koltuklara tutunup ayağa kalkıyor ama yürüme olayı henüz yok😂😂
barismom simseklivekalpli 6 aylık emekledi 7 aylık ayağa kalktı 8 ayda sıralıyor şuan 9 aylık ne zaman yürür bilmem hiç durası yok yürüyünce ne gelecek başıma bekliyorum kukumav gibi 🤣
myangelson simseklivekalpli 7-8 aylıkken falan göğsünün üstünde atlayarak emekliyordu kendi çapında 😅 9 aylıkken normal emekledi. 13 buçuk aylık oldu hala yürüme yok. Aslında yürüse yürür elleri falan bırakıp ayakta duruyor bir yerden bir yere yürüyor farketmeden ama çok temkinli 😅😅😅 artık ne zaman tam yürür bilmiyorum 😅
gizememre simseklivekalpli en dertli olduğum konu idi… tembeldi benim kız 10 aylıkken emekledi 14 aylıkken yürüdü 🥲
octaviablakee 11aylık hala emeklemiyor poposunun üzerinde kaya kaya gidiyor emekleme sayılır mı 😂 tutunarak yürüyor yakında yürür gibi
Elfgrn simseklivekalpli Günü gününe hatırlamıyorum emeklemeyi ama, Ay içinde emekledi 9 Ay 5 günlükken yürümeye başladı kızçem 💕
bsr426_ simseklivekalpli değişiyor evet ilk cocugumda hemen emeklesin Yurusun. İsterdim şimdikinde diyom yeter ki yatsın uyusun 😂😂