zerokado Yummy marka almak istiyorum masa oyun alanı falan 12 in 1 olandan zıp zıp falan oluyor çok dikkatimi çekti yorumları da güzel kullanan var mı ☺️
gunestuggce pehliva elele aldık biz de daha sonra sandalye olarak da kullanılıyor, bebeğim çok sevdi. Ben mama sandalyesinin yatmasını çok gerekli görmüyorum açıkçası o kocamanlardan hiç istemedim. Bu şık ve kullanışlı geldi bize bakın isterseniz
sedaipek25 pehliva babyplus markası aldım çok fonksiyonlu yatabilen yukarı aşağı inebilen çıkabilen tepsili memnunum ve bebeğim rahat ediyor 6 aylıkken aldım şuan 1 yaşında ve çok seviyor
betamom pehliva ikeada var bende elele de. Bende elele alın. Hem hafif hemde tepsisinin yıkanabiliyor olması cok konforlu. İkeanın masasını kırk kere silmeye calısmak zulum
smileylaylom pehliva elele verona 4in 1 ahşap mama tut ile birlikte kullanıyorum çok da severek kullanıyoruz