pehliva oğluma aldığım ilk oyuncak dolunun büyük boy kamyonuydu, o kamyon o kadar işimi gördü ki anlatamam. Mama sandalyesi olarak kullanıyordum en çok 😅 yemekle mücadele ettiğimiz için oyanalıyordu, kamyonu ileri geri yapıyordım öyle yiyordu, şuan 3 yaşında bizimle beraber yerde oturarak yiyor