busralina01 küçücük doğruyorum sonra tavada biraz kavuruyorum üstüne de yumurtayı çırpıp döküyorum, üstüne biraz kaşar rendeleyip rulo haline getiriyorum omletin dışı böyle benekli gibi görünüyor hoşuna gidiyor. Birde mantar, domates, yumurta, 1 tatlı kaşığından biraz az yoğurt ve 1 tatlı kaşığı zeytin yağı 1 tatlı kaşığı su bunları güzelce çırpıp fincana koyup temcerede pişiriyorum tencereye su koyuyorum o da çok pofidik oluyor.