busralina01 Kim görüyorsa ay bu ne küçük nasıl kısa kalmış diye sürekli konuşuyor
Herkes çocuk gelişimci, herkes pediatri uzmanı! Sinir oluyorum gerçekten. Bana böyle saçma sapan şeyler söylediklerinde aynen deyip geçiştiriyorum artık. Doktorunuz bir şey yok dediyse takılmayın. Eksikler varsa tamamlamaya çalışın, beslenmeyi düzenleyin ama yemek yememe konusunda yapacak bir şey yok gerçekten. Boy kiloda genetiği hesaba katmayıda unutmayın. Benim oğlumda 23 aylık olacak çok uzun zamandır 12 kilo boyunu bilmiyorum, dün bi teyze banada aynı şeyleri söyledi “amaaan buda mı yemiyor küçük kalmış benim torunlarda öyle” dedi. Bende “aynen öyle teyzecim şimdiki çocuklar yemiyor işte” dedim.