kayamommy imran0907 benimkine de aynısını söyledi bir risk olsaydı söylerdi yani vallahi ne yapacağız bilmiyorum siz emziriyor musunuz şu an
alpinannesi09 kayamommy evet canım emziriyorum sen bir sakıncası yoktur diye düşünüyorum doktor 2 ay daha emzir dedi ama ben hep emzirmek istiyorum çünkü emmeden uykuya geçmiyor
kayamommy alpinannesi09 bende emziriyorum ama sütüm azaldı bir yandan mamaya başladım seninki azalmadı mı
alpaslanmom_ alpinannesi09 hep emzirmek istiyorum Doğacak bebeğiniz için emzirmeyi bir süreden sonra bırakmanız lazım kolostrum denilen ilk süt sarı renkli oluyor bu bebeğin bağışıklığı için çok değerli emzirmeyi bırakmazsanız göğüsünüz bunu üretmez onu bundan mahrum bırakmayın
ellerimtombik1 alpinannesi09 ben de 10 aylıkken hamile kaldım 4 ay emzirdim süt zaten azalıp bitecektir 3.aydan sonra siz de emzirebildiginiz kadar emzirin ☺️
namkoll kayamommy tam tamına 3,5 sene olmasına rağmen ikinci sezaryen sonrası uyuşma geçince ölüyorum sandım… yarın bir hafta olacak hâlâ çok kötüyüm.
ikiyavruskaannesi kayamommy İki oğlum arasında 26 ay var tam. Ben zorlanmadım. Hatta ikinci daha kolaydı
esay22 kayamommy 4 cocuğumu sezeryanla dünyaya getirdim ilk 2 cocuğumun arası 4 yaş kücüklerimin arası 1 yıl var yani 1 yılda 2 Sezeryan oldum rabim yardim ediyo merak etme ama hangi sezeryan daha zordu dersen ilk sezeryan derim
alpinannesi09 alpaslanmom_ ellerimtombik1 Sağolun kızlar dediklerinizi dikkate alacağım en azından bitene kadar emzireyim ne kadar giderse o kadar iyi çokta meme bağımlısı nasıl ayıracağım süt bitince bilmiyorum bir çare bulabilirim inşallah hep memede sakinliyor uyuya kalıyor çünkü
BordoHuniliAnne kayamommy benim çocuklarımın araları 17 ay, hiç bir sorun veya risk yaşamadım, doktorumda 1 yılı geçtiği için sorun olmaz demişti. Aksine 2. Sezaryenim daha kolay, iyileşme sürecim daha hızlı olmuştu.
hangimizsevmedik Benim bebeğim de 10 aylık. Hamile olma ihtimalim var. Çok korkuyordum. Yazılanları okuyunca daha çok korktum. Sağlıklıyken zorlanıyorum bulantılarla birlikte nasıl bakacağım bebeğime. Hayırlısı olsun inşallah değilimdir