Hayırlı olsun canım aynı durumdayım benimki de yedi aylık bende iki aylık hamileyim yani aynı durumdayız bende çok korkuyorum başa gelen çekilir ama ilk sezeryanımda kötü geçti tansiyon sıkıntım var sürekli ilaçlarla durdum doğumda yine aynı şeyleri yaşayacağım diye o kadar korkuyorum ki keşke bu kadar erken olmasaydı ama Allahtan gelene de bir şey diyemiyor insan bazıları ikincisi daha zor geçti diyor bazıları da daha kolay geçti diyor inşallah kolay geçer hepimiz için